Poranne zajęcia grupowe

Poranne zajęcia grupowe

Drodzy Klubowicze,

poranne zajęcia grupowe w okresie wakacji od 01.07.18 do 31.08.18 będą odbywały się o godzinie 08:30. Sobotnie zajęcia pozostają bez zmian. Serdecznie zapraszamy 🙂

G-Rywalizacja na Czerwiec

G-Rywalizacja na Czerwiec

Czerwiec !!! 
Nowy miesiąc nowa G-Rywalizacja !!!
ile wytrzymasz w popularnym „Krzesełku”

Ktoś z was je wykonuje?

Czym jest Wall Sit ⁉️
Jest to ćwiczenie izometryczne, które powoduje napięcie mięśnia bez zmiany jego objętości. Wykonując je budujemy bardziej wytrzymałość nóg aniżeli muskulaturę – zatem drogie panie, ćwiczenie wykonujemy bez obaw o znaczące zwiększenie obwodu ud i łydek.

Jak prawidłowo wykonać Wall Sit
Stań przy ścianie, opuść biodra do pozycji półprzysiadu – twoje uda powinny znajdować się równolegle do podłogi. Pamiętaj, by kolana znajdowały się bezpośrednio nad kostkami oraz o zachowaniu prostych pleców. Jeżeli chcesz zintensyfikować ćwiczenie, dodaj obciążenie w dłoniach (w zwisie lub prostując ramiona nad głową), piłkę między nogami lub unieś jedną z nóg.